- MIDA DEL TEXT:
- SENSE ESTILS
L’Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana disposa d’un conjunt de materials de propietat municipal (taulers, cavallets, cadires,etc.).
Podran sol·licitar la utilització del material descrit tots els veïns i entitats registrades al Registre d’Entitats del municipi de Santa Eulàlia de Ronçana.
Els interessats, ja siguin particulars o entitats, hauran de presentar per registre una sol·licitud a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament, com a mínim amb una antelació de 15 dies a la data de celebració de l’activitat que determina la necessitat del material.
Les sol·licituds seran ateses per ordre cronològic d’entrada al registre general de l’Ajuntament, i seran respostes en el termini màxim d’un mes. En cas de produir-se silenci administratiu, aquest s’entendrà de caràcter desestimatori.
Tindran prioritat per a la cessió de material en primer lloc les activitats organitzades per l’Ajuntament, seguides de les activitats d’entitats registrades del municipi, de caràcter anual o amb periodicitat regular dins del calendari.
La persona/entitat interessada o afectada pel tràmit o un/a representant degudament autoritzat/da.
- Els titulars de les sol·licituds concedides, un cop verificada la disponibilitat del material sol·licitat, seran requerits per a complimentar el full de liquidació, i fer el corresponent pagament, si s’escau, d’acord amb els preus estipulats a l’ordenança fiscal núm. 11 de Preus Públics. Així mateix, s’indicarà lloc i hora d’entrega i recollida del material, persona/es responsables en el cas d’entitat, i personal designat per l’Ajuntament per lliurar i rebre el material.
- Un cop fet l’ús del material, l’interessat el retornarà al lloc i data indicats, i en el full de liquidació es farà constar, si n’hi haguessin, els defectes, pèrdues i/o deficiències detectades. Cada part es quedarà una còpia signada del full degudament complimentat.
- El material que sigui retornat en mal estat, o hagi estat extraviat, haurà de ser reparat o reposat, segons pertoqui, d’acord amb els imports establerts al reglament.
A l'Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament, de dilluns a divendres de 9 del matí a 2 del migdia, i dimarts i dijous de 4 a 7 de la tarda.