Portada > Tràmits i gestions > Tràmits > Empadronament - sol·licitud

Empadronament - sol·licitud

Descripció

L’empadronament és l’acte de registrar-se a l’Ajuntament de residència habitual i que determina que aquella persona és considerada veïna d’aquella població. Així doncs el padró municipal és un registre administratiu on consten obligatòriament les dades referides als noms i cognoms, domicili habitual, sexe, nacionalitat, lloc i data de naixement, DNI, NIE o document anàleg i nivell d’estudis de la persona inscrita. L’empadronament es fa a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament.

Qui el pot demanar

Poden empadronar-se totes les persones que resideixen a Catalunya amb independència de la seva situació administrativa, i per tant és vàlid, per empadronar-se, el passaport. Les persones estrangeres que disposen de targeta d’identitat d’estranger han d’utilitzar aquest document per empadronar-se.

Procediment per iniciar el tràmit

Presencialment

Presencialment a l’OAC de l’Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana en horari d'atenció al públic. Es recomana la sol·licitud de cita prèvia trucant al telèfon 93 844 80 50.

Documentació necessària

Documentació complementària