Inscripció d’entitats i associacions veïnals
Descripció
El Registre Municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes té la finalitat de permetre a l’Ajuntament conèixer el nombre d’entitats existents al poble, els seus objectius i la seva representativitat o el pes específic, amb l’objecte de permetre una correcta política municipal de foment de l’associacionisme ciutadà.
Seran considerades entitats ciutadanes inscriptibles en el Registre totes aquelles l’objecte de les quals sigui el foment o la millora dels interessos generals o sectorials de veïns del municipi i, en particular, les associacions de veïns, de pares d’alumnes, entitats culturals, esportives, recreatives, d’esplai, juvenils, o qualsevol altra similar.
Les dades que conté aquest registre són públiques i consultables per les persones interessades i el procediment d’inscripció s’inicia a sol·licitud de les entitats que ho desitgin, aportant la documentació requerida.
Requisits que s'han de complir
Els requisits imprescindibles per a inscriure una entitat al registre són els següents:
- Estar legalment constituïda com a entitat sense ànim de lucre i estar inscrita al registre d’entitats jurídiques corresponent.
- Aportar la documentació esmentada a la sol·licitud d’inscripció.
- Presentar la sol·licitud i la documentació al Registre General de l’Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana.
Termini sol·licitud
En qualsevol moment.
Temps de resolució
En el termini de quinze dies des de la sol·licitud d’inscripció i, exceptuant que aquesta hagués d’interrompre’s per la necessitat d’aportar documentació no inclosa inicialment, es notificarà a l’Associació el seu número d’inscripció.
Qui el pot demanar
Tothom qui aporti un document original de representació d’una entitat.
Preu de la tramitació
Aquest tràmit és gratuït.
Procediment per iniciar el tràmit
Per Internet
Omplir el formulari següent:
Iniciar el tràmitPresencialment
On es pot fer
A l'Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament, en l'horari d'obertura establert.