Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
Descripció
És l'informe previ en el qual l'Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l'activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent i la disponibilitat i suficiència dels serveis públics municipals per atendre els requeriments de l'activitat.
Requisits previs
Període tramitació
Es pot presentar en qualsevol moment.
Termini sol·licitud
Prèviament a l'inici de l'activitat i a la presentació de la sol·licitud o comunicació prèvia corresponent.
Temps de resolució
El termini per resoldre la petició d'informe urbanístic és d'un mes. En els supòsits en què aquest s'ha d'emetre aquest informe, en la comunicació prèvia, el termini és de vint dies.
Qui el pot demanar
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua.
Preu de la tramitació
Procediment per iniciar el tràmit
Per Internet
Iniciar el tràmitPresencialment
Descarregar la sol·licitud per a tramitació presencial
Documentació necessària
Més informació
Normativa
- Decret legislatiu 1/2010, del 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme.
- Planejament municipal.
- Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats
- Llei 11/2009, del 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives