David Gómez i Miguel Soto, reconeguts en el Dia de les Esquadres
Els caporals de la Policia Local de Santa Eulàlia de Ronçana van rebre un reconeixement per la seva tasca i col·laboració amb altres cossos policials
El dimecres 30 d'abril, el caporal de la Policia Local de Santa Eulàlia de Ronçana David Gómez i el caporal Miguel Soto van rebre un diploma i una placa, respectivament, en la celebració del Dia de les Esquadres de l'Àrea Bàsica Policial dels Mossos d'Esquadra, al Teatre Auditori de Llinars del Vallès.
Gómez ha rebut un diploma en agraïment a la seva tasca i Soto, una placa de reconeixement per la investigació, resolució i detenció de l'autor de set incendis al municipi, juntament amb una agent del cos d'Agents Rurals. Es tracta d'un reconeixement públic dels Mossos d'Esquadra a membres d'altres cossos policials pel seu grau de compromís, col·laboració i vocació de servei, que potencien el treball conjunt i transversal entre els diferents cossos policials amb excel·lents resultats operatius.