Activitats de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura del 16 al 22 de setembre

Divendres, 9 de setembre de 2016
Hi haurà hora del conte sostenible, caminada verda, pedalada contra el canvi climàtic, cursa de transports i dia sense cotxes

Santa Eulàlia es tornarà a omplir d’activitats en motiu de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, que se celebrarà del 16 al 22 de setembre. L’objectiu és promoure hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, en bicicleta o en transport públic, per tal de millorar la qualitat de l’aire i la reducció de la contaminació. A continuació passem a detallar les activitats que s’han organitzat des de les regidories de Medi Ambient i Cultura:

- 16 de setembre a les 17:30h, a la Biblioteca: Hora del conte sostenible. A càrrec de Joan Boher, on explicarà contes on es viatja a peu, vaixell o fins i tot avió. Activitat recomanada a partir de 3 anys.

- 17 de setembre a les 10:00h, amb sortida i arribada a la plaça de l’Ajuntament: Caminada verda. Recorregut de 4 quilòmetres amb dues parades per netejar un bosc i un espai fluvial. És recomanable dur guants.

- 18 de setembre a les 10:00h, amb sortida des de Sant Simplici i arribada a La Fàbrica: Pedalada pel patrimoni i contra el canvi climàtic. Recorregut aproximat d’uns 8 quilòmetres, apte per a tots els públics, on es descobrirà el patrimoni desaparegut o amagat de Santa Eulàlia de la mà de l’historiador Jaume Dantí. Es realitzaran parades al Pla de Masmitjans, Can Cabot, Can Puig de la Vall, Can Bassa, El Casalot, Can Rof i la Capella de Sant Cristòfol. Amb refrigeri en acabar. Gratuït (no cal inscripció prèvia).

- 20 de setembre a les 8:44h, a la parada e7 de La Sala: Cursa dels transports. Surt més a compte fer ús del transport públic o del privat? Alcaldes, regidors i tècnics de diferents ajuntaments de la Vall del Tenes posaran a prova quin transport és més ràpid i eficient pel nostre medi ambient.

- 22 de setembre a les 10:00h, al carrer del Forn (davant de l’escola Ronçana): Dia sense cotxes. Els nens i nenes de P5 de l'escola Ronçana ocuparan el carrer del davant del centre educatiu del Rieral per tal de dibuixar i pintar sobre l'asfalt.

Darrera actualització: 20.02.2025 | 19:30