El parc de Can Font acollirà de nou la Diada de l'11 de setembre

Dimecres, 30 d’agost de 2023
La Mancomunitat organitza la 34a Cursa Popular de la Vall del Tenes

Santa Eulàlia de Ronçana torna a celebrar enguany la Diada Nacional de Catalunya al parc de Can Font. Aquest 11 de setembre començarà a les 11 h amb la ballada de sardanes amb la Cobla Rosaleda i, seguidament, a partir de les 12 h hi haurà el ball d'homenatge i l'acte de commemoració de l'11 de setembre, amb la lectura del manifest 2023 i la tradicional ofrena floral d'associacions i entitats del municipi. L'acte està organitzat per la regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Santa Eulàlia amb la col·laboració de TNT, Músics de Santa Eulàlia i la Colla de Gitanes.

A primera hora del matí, a les 9 h, tindrà lloc a la XXXIV Cursa Popular de la Vall del Tenes. El recorregut que proposa la Mancomunitat, de 10 quilòmetres, sortirà de la Fundació OTA - Santa Maria del Vallès a Lliçà de Vall i finalitzarà a Pinedes del Castellet, a Santa Eulàlia. La cursa està limitada a 200 inscripcions i cal fer-ho en línia a través d'aquest enllaç.

La inscripció de 8 euros inclou servei de vestidors, assegurança, esmorzar i obsequi. Per a més informació, podeu consultar aquest enllaç.

Darrera actualització: 20.02.2025 | 20:17