El Vallès Oriental, una destinació propera i segura
Aquesta setmana el Servei de Turisme del Consell Comarcal ha iniciat la campanya de promoció d’enguany, una campanya que va dirigida al públic de proximitat i pretén animar a tota la ciutadania a gaudir dels recursos turístics dels Vallès Oriental amb la major seguretat.
La campanya consta d’un vídeo promocional de 55 segons, gràfiques publicitàries de diferents formats i peces per ser visualitzades a través de pàgines web. Les gràfiques publicitàries segueixen la línia gràfica de la campanya de comunicació “Catalunya és casa teva” que han dut a terme conjuntament la Generalitat de Catalunya, les diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona, Turisme de Barcelona i la Val d’Aran. El Consell Comarcal s’uneix a la campanya per sumar esforços i promocionar de manera conjunta la destinació. Es faran insercions publicitàries a diferents mitjans de comunicació, a més de les xarxes socials i mitjans propis de TurismeVallès i del Consell Comarcal.
Aquesta nova campanya s’afegeix a altres dues que ja estan funcionant des de fa mesos i es van elaborar arran de la situació derivada per l’emergència sanitària.
Des del 21 d’abril, el Servei de Turisme ja havia posat en marxa la campanya a xarxes socials “L’ànima del Vallès Oriental” per explicar QUI és El Vallès Oriental, posant en valor les persones i empreses que distingeixen la comarca com un territori amb una ànima i una singularitat que el fan molt proper als visitants.
Una altra acció de comunicació que s’ha dut a terme des del Servei de Turisme, juntament amb la Xarxa de Productes de la Terra, ha estat l’elaboració i publicació des del passat 5 de juny, del mapa geolocalitzat “Obrim portes al Vallès Oriental” per anunciar els establiments que han anat obrint a la comarca durant les fases del desconfinament i posteriorment.