La 28a Calçotada Popular tindrà lloc aquest diumenge, dia 2 de febrer, a La Fà brica
La Regidoria de Festes ha organitzat per a aquest diumenge, dia 2 de febrer, la 28a Calçotada Popular. A partir de les 2 del migdia, el Centre CÃvic i Cultural La Fà brica acollirà aquesta cita gastronòmica ineludible del calendari santaeulalienc, on el menú inclourà calçots, mongetes amb botifarra, postres vi i aigua. També hi haurà rom cremat i concert d'havaneres a cà rrec del grup Nous Indrets. El preu dels tiquets, a la venda a l'Ajuntament i a La Fà brica, és de 10 euros per als adults i de 5 euros per als infants.
La jornada de diumenge s'encetarà , com ja és habitual, amb una caminada popular organitzada per Santa Eulà lia Camina. Amb sortida a les 9 del matà des del carrer Llardó, al barri de la Vall, els caminaires es dirigiran fins a Sant Esteve de Palaudà ries i tornaran fins al centre cÃvic del Rieral. L'activitat és gratuïta. Un cop a Palaudà ries s'oferirà a tots els participants taronges, avellanes i aigua. Hi haurà una breu explicació sobre la història del lloc a cà rrec de l'historiador Jaume DantÃ.
En aquesta sortida també hi col·labora el projecte educatiu Pep i Laia, que tal com es va votar en el II Fòrum d'educació vol promocionar les sortides familiars. Aprofitant l'experiència de Santa Eulà lia Camina i la demanda del Grup Impulsor del Pep i Laia s'ha organitzat una ruta familiar, una manera d'enriquir-se mútuament les dues entitats del poble.