La Flama del Canigó arriba amb l'Agrupació Sardanista per encendre la foguera de Sant Joan
Després de la ballada de sardanes, va tenir lloc l'actuació de Le Chat Bavard, el Teatre Nacional del Tenes i el Ball de Diables La Sella
La festa de Sant Joan va començar dimarts al vespre a la plaça de l'Església de Santa Eulàlia, amb la rebuda de la Flama del Canigó, enguany de mans de l'Agrupació Sardanista Santa Eulàlia, amb la col·laboració del Casal de la Gent Gran.
Després de la tradicional ballada de sardanes, es va fer la lectura del manifest i hi va haver l'actuació de Le Chat Bavard i el Teatre Nacional del Tenes (TNT). Per tancar l'acte, es va repartir la Flama als fanalets dels veïns i veïnes que se la volien emportar a casa i Ball de Diables La Sella va cloure l'acte.
L'acte va estar organitzat per la regidoria de Cultura amb la col·laboració de TNT.