L’alumna de 3r d’ESO de l’Institut La Vall del Tenes, Xènia Cabrera, guanyadora del concurs del disseny de samarretes de la 10a Fira del Tomàquet

Dijous, 6 de juny de 2019
Escollit entre més de 100 propostes presentades

La 10a Fira del Tomàquet ja escalfa motors de cara al cap de setmana del 20 i 21 de juliol, que com cada any se celebrarà al recinte del Centre Cívic i Cultural La Fàbrica. Tot i que encara no s’ha desvetllat el programa d’aquesta fira de referència a la comarca, sí que s’han donat a conèixer algunes novetats que s'inclouran en el desè aniversari. Una d’elles és el concurs del disseny de samarretes de la fira, organitzat des del Consell Comarcal del Vallès Oriental i l’Ajuntament de Santa Eulàlia, i que ha comptat amb la col·laboració de l’Institut La Vall del Tenes.

Des del centre escolar s’ha incentivat a participar-hi des de 2n d'ESO fins a batxillerat. Inicialment es van presentar més d'un centenar de propostes, tot i que finalment van ser 29 les que van passar el primer tall. Precisament avui, el jurat s’ha reunit a la Biblioteca de l’institut per tal de decidir el dibuix guanyador. Després de puntuar-los, el disseny triat ha sigut el de l’alumna de 3r d’ESO B, Xènia Cabrera, de Santa Eulàlia. Cabrera ha volgut plasmar un model fresc i atractiu, que ha convençut al jurat. El premi per a la jove alumna serà un xec-regal valorat en 100 euros per gastar en un centre Decathlon.

Durant els dos dies de fira, aquelles persones que així ho vulguin podran comprar una samarreta i fer in situ l'estampació del disseny guanyador a la mateixa. Cal destacar que tots els dissenys participants al concurs quedaran exposats a La Fàbrica durant la setmana prèvia a la 10a Fira del Tomàquet. Des de la Regidoria de Promoció Econòmica es vol donar les gràcies a tots els alumnes de l'Institut que han participat al concurs, així com al professor d'arts plàstiques Xavier Sáez.

Darrera actualització: 20.02.2025 | 19:40