Mongetes, moniato i marisc protagonitzen el menú dels Premis Tardor
Les entrades es posaran a la venda a partir del dimarts 4 de novembre a un preu de 30 euros
L'Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana, Canal SET i Ronçana Comerç Actiu (RCA) ja treballen en l'edició número 12 dels Premis Tardor, que tindrà lloc dissabte 15 de novembre al Centre Cívic i Cultural La Fàbrica. Enguany, s'avança l'hora d'obertura de portes i del sopar: es podrà entrar a partir de les 19.30 h i el sopar començarà a les 20.30 h.
La gala, que reconeixerà a entitats, persones i empreses del municipi, anirà precedida del sopar, preparat per diferents restauradors locals.
Els entrants seran dos: un tastet de mongetes amb botifarra de la Sala, elaborat pel Bar La Sala, i una croqueta de moniato amb maionesa de pesto, fet pel Restaurant La Mama. El primer plat serà una crema de marisc i estarà cuinada pel Restaurant La Bimba. El Restaurant Can Farell és l'encarregat d'elaborar el segon plat: braó de xai rostit amb cebetes i bolets. Per acabar, les postres seran un pastís de carbassa, a càrrec d'Endulzarte, que s'estrena com a participant al sopar dels Premis Tardor.
El menú inclou aigua, vi, cava (a càrrec de Vallès Distribucions), pa de la Fleca Santa Eulàlia, que hi participa per primera vegada, i cafè.
Els tiquets es posaran a la venda dimarts 4 de novembre a Can Ferrer a un preu de 30 euros. Si alguna persona té una al·lèrgia i/o intolerància cal que ho comuniqui al comprar l'entrada.
Dilluns vinent, 3 de novembre, al SET Informa de Canal SET es donaran a conèixer els tres nominats de cada categoria, que seran set: Premi Cultural, Esportiu, Social, d'Emprenedoria i Empresa, a l'Entitat de l'any, a la Persona de l'any i el Premi d'Honor a la trajectòria. Aquest últim se sabrà dilluns 10 de novembre.