Punts de l'ordre del dia del Ple ordinari de dijous 28 de gener
L'Ajuntament ha publicat l'ordre del dia de la sessió ordinà ria del Ple que tindrà lloc avui, 28 de gener de 2021, a les 19h de forma telemà tica.
En primer lloc, es portarà a aprovació l'Addenda 2021 al conveni de desplegament de l'atribució de l'exercici de la competència de l'Ajuntament de gestió de residus municipals i dels residus comercials al Consorci per a la Gestió dels del Vallès Oriental. En segon lloc, es votarà la modificació del topònim de Casa Mauri pel de Ca la Magó i la inclusió d'aquesta denominació en el padró i en el nomenclà tor municipal.
Finalment, es duran a aprovació quatre mocions:
- Una moció en suport al Conseller Bernat Solé, acusat de desobediència greu per l'1 d'octubre.
- Moció de la campanya contra el quart cinturó en relació a la caducitat de l'expedient ambiental del tram Terrassa-Granollers del quart cinturó.
- Moció que presenten el grup d'Ind-ERC i l'Assemblea Local de la CUP Santa Eulà lia de Ronçana en suport a la Iniciativa Legislativa Popular de proposta de Llei de declaració del Parc Natural del Montseny, de Paratges Naturals d’Interès Nacional i de Reserves Naturals Integrals (#ILP Montseny).
- I una darrera moció per tal que s'adoptin totes les mesures necessà ries per reduir la pujada del preu de l'electricitat.
Adjunt a aquesta pantalla hi trobareu l'ordre del dia complet.
El Ple es podrà seguir en directe a través del canal de Youtube de l'Ajuntament.