Una desena de persones assisteixen al primer curs per saber fer tràmits en línia
La segona formació, oberta a tothom, tindrà lloc dilluns 20 d'octubre a la Biblioteca
Una desena de persones van assistir a la primera sessió dels cursos "Els tràmits amb l'Ajuntament, ara més fàcils!", que va tenir lloc el dijous 2 d'octubre al Casal de la Gent Gran.
Des de fa unes setmanes hi ha a disposició de la ciutadania un ordinador a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de l'Ajuntament de Santa Eulàlia per poder realitzar tots els tràmits telemàtics en cas de no disposar d'un aparell a casa. Des d'aquí, es pot visitar la pàgina web de l'Ajuntament, realitzar entrades al Portal d'incidències del municipi, reservar entrades i tiquets de Santa Eulàlia i donar-se d'alta a l'IDCat mòbil.
Al curs, presencial i gratuït, es van presentar aquestes funcionalitats i les persones assistents van poder conèixer com fer servir l'ordinador de l'OAC.
El següent curs tindrà lloc dilluns 20 d'octubre de 17 a 19 h a la Biblioteca Casa de Cultura Joan Ruiz i Calonja. La sessió és gratuïta i oberta a tota la ciutadania. No cal inscripció prèvia ni coneixements d'informàtica.