El Consell d'Infants presentarà les seves propostes a l'equip de govern el dijous 4 de juny

Divendres, 8 de maig de 2026

L'acte de cloenda tindrà lloc a les 17.30 h a la Biblioteca

Els 18 infants de 5è i 6è de Primària de les dues escoles de Santa Eulàlia de Ronçana presentaran i defensaran les seves propostes de millora del municipi a l'equip de govern a l'acte de cloenda del Consell d'Infants d'aquest curs, obert a la ciutadania, que tindrà lloc el dijous 4 de juny a les 17.30 h a la Biblioteca Casa de Cultura Joan Ruiz i Calonja.

Els infants van prendre possessió del seu càrrec del 20 de novembre i des de llavors han discutit i acordat una sèrie d'iniciatives per millorar el poble que ara presentaran a l'alcalde, Francesc Bonet.

L'acte es podrà seguir en directe per Youtube al canal oficial de l'Ajuntament.

Què és el Consell d'Infants?

El Consell d'infants de Santa Eulàlia va néixer per vetllar pels drets dels infants amb l'objectiu que puguin donar la seva opinió sobre temes relacionats amb el poble i amb els infants. És un espai de desenvolupament personal i col·lectiu on els infants participen de la vida pública, alhora que es genera un aprenentatge a través de la seva pròpia vivència. La participació és també una eina educativa perquè els infants esdevinguin protagonistes de la seva pròpia realitat i perquè les futures generacions siguin més autònomes, participatives i lliures.

El Consell d'infants s'organitza com un Consell Plenari i és l'òrgan màxim de presa de decisions en el que estan representats els infants del municipi amb el suport de les persones responsables i col·laboradores en la dinamització del consell.

Darrera actualització: 8.05.2026 | 10:47