L'Ajuntament de Santa Eulàlia ja tramita l'expedició del certificat digital
L'Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana és una Entitat de Registre idCAT, això vol dir que actua de gestora de l'Agència Catalana de Certificació i la ciutadania s'hi pot adreçar per demanar la signatura digital. Per tal de tramitar-lo és necessari fer la sol·licitud del certificat a l'idCAT així com demanar cita prèvia a l'OAC al telèfon 93 844 80 25, de dilluns a divendres de 8 a 14 h i dijous també a la tarda de 16 a 19 h. L'expedició es durà a terme en l'horari habitual d'obertura, les persones interessades hauran de portar el DNI, NIE o passaport. L'Ajuntament lliurarà un document amb instruccions per a la descàrrega del certificat electrònic.
L'idCAT és un certificat digital emès per l'Agència Catalana de Certificació CATCert que assegura la integritat i la confidencialitat de les transaccions electròniques i garanteix la identitat dels ciutadans mitjançant una signatura electrònica. Amb l'idCAT es pot accedir a realitzar tràmits a diferents administracions, presentar la declaració de l'IRPF, permet signar correus electrònics i formularis web.