Portada > Actualitat > Notícies > Gràcies a tothom per fer de la Cavalcada de Reis un acte inoblidable!

Gràcies a tothom per fer de la Cavalcada de Reis un acte inoblidable!

07/01/2016

Un miler de persones omplen l'exterior del recinte de La Fàbrica

Els Reis Mags d'Orient van ser rebuts amb tots els honors al poble de Santa Eulàlia durant la nit del passat 5 de gener. La Plaça Onze de Setembre es va omplir de gent per veure com Melcior, Gaspar i Baltasar feien acte de presència a sobre d'unes majestuoses carrosses tirades per cavalls. Va ser llavors quan va començar una cavalcada direcció a La Fàbrica que va estar flanquejada per nens i nenes de totes les edats.

Ja al recinte del Rieral, i davant d'un miler de persones, l'alcalde Francesc Bonet va fer entrega a Ses Majestats de la clau que obre totes les cases del poble. Acte seguit els Reis van rebre un per un a tots els infants que van voler-los entregar en mà les cartes. Mentrestant, i per fer passar el fred, es va servir xocolata amb melindros per endolcir encara més la jornada. Cal recordar, que la mateixa tarda del dia 5, els Reis Mags van visitar les dues residències d'avis de Santa Eulàlia, així com el casal d'avis.

Des d'aquestes línies l'Ajuntament vol donar les gràcies a totes les persones que van poder fer possible la cavalcada de Reis, especialment a Ronçana Comerç Actiu, els Amics del cavall i voluntariat de la cavalcada.

Arxivat a: General
Melcior, Gaspar i Baltasar rebent les cartes dels nens
Els Reis van arribar amb carrosses
El rei Baltasar direcció a La Fàbrica