Portada > Actualitat > Notícies > L'Ajuntament de Santa Eulàlia ja tramita l'expedició del certificat digital

L'Ajuntament de Santa Eulàlia ja tramita l'expedició del certificat digital

07/09/2022

Cal demanar cita prèvia trucant a l'OAC (93 844 80 25) de dilluns a divendres de 8 a 14 h i dijous també a la tarda de 16 a 19h

L'Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana és una Entitat de Registre idCAT, això vol dir que actua de gestora de l'Agència Catalana de Certificació i la ciutadania s'hi pot adreçar per demanar la signatura digital. Per tal de tramitar-lo és necessari fer la sol·licitud del certificat a l'idCAT  així com demanar cita prèvia a l'OAC al telèfon 93 844 80 25, de dilluns a divendres de 8 a 14 h i dijous també a la tarda de 16 a 19 h.  L'expedició es durà a terme en l'horari habitual d'obertura, les persones interessades hauran de portar el DNI, NIE o passaport. L'Ajuntament lliurarà un document amb instruccions per a la descàrrega del certificat electrònic.

L'idCAT és un certificat digital emès per l'Agència Catalana de Certificació CATCert que assegura la integritat i la confidencialitat de les transaccions electròniques i garanteix la identitat dels ciutadans mitjançant una signatura electrònica. Amb l'idCAT es pot accedir a realitzar tràmits a diferents administracions, presentar la declaració de l'IRPF, permet signar correus electrònics i formularis web. 

 

Arxivat a: Atenció a la ciutadania, General
certificat digital