Portada > Actualitat > Notícies > S'obre el procés de selecció de dues persones joves dins del "Programa de primera experiència professional en les administracions públiques"

S'obre el procés de selecció de dues persones joves dins del "Programa de primera experiència professional en les administracions públiques"

07/02/2023

El termini per presentar sol·licituds finalitza el 16 de febrer

L'Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana ha obert el procés de selecció de dues persones joves que estiguin inscrites a l'atur com a demandants d'ocupació, dins del "Programa de primera experiència professional en les administracions públiques".

Les persones seleccionades s'incorporaran abans del 31 de març de 2023 amb un contracte en pràctiques de 12 mesos de durada. S'ofereix una jornada laboral de 35 hores setmanals de dilluns a divendres i el lloc de treball serà a les oficines municipals de l'Ajuntament i a Canal SET. La retribució és de 15.680,04 euros (salari brut anual).

Les persones contractades hauran de ser desocupades inscrites com a demandants d'ocupació en el Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i han de ser joves més grans de 16 anys i menors de 30. A més, hauran de complir els requisits per formalitzar un contracte en pràctiques. Hauran de disposar del títol de Grau superior en administració i finances o equivalent i el nivell C de català.

Les persones interessades han de presentar sol·licitud al registre d'entrada mitjançant el tràmit d'instància genèrica i adjuntant:

  • Instància genèrica (s'ha de fer constar que s'opta a la plaça d'arxiu o serveis econòmics)
  • Fotocòpia del DNI
  • Fotocòpia de la titulació exigida
  • Certificat del nivell C1 de coneixements de llengua catalana
  • Inscripció com a demandant d'ocupació al SOC
  • Currículum Vitae cec, és a dir, cal enviar-lo al correu electrònic (Necessites javascript per veure aquest correu-e) i no s'ha de presentar al registre. El CV cec es caracteritza per:
  1. No incloure el nom i el cognom. S'han d'indicar únicament les sigles del nom i cognoms.
  2. No afegir cap de les següents dades: nacionalitat, adreça, gènere ni DNI.
  3. No incorporar fotografia ni adreça de correu electrònic.
  4. En el text del CV s'ha d'utilitzar un llenguatge neutre (evitar adjectius que delatin el gènere de la persona).

No obstant això, un dels requisits del “Programa de primera experiència professional en les administracions públiques” és tenir 16 anys o més i no haver complert els 30 anys. Conseqüentment, les persones candidates han d’indicar la data de naixement en el seu currículum vitae cec.

El termini per presentar sol·licituds finalitza el 16 de febrer.

Adjunt a aquesta notícia hi trobareu les bases reguladores d'ambdós processos.

 

Aquestes actuacions estan subvencionades pel SOC i es financen amb càrrec als fons procedents del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència - Finançat per la Unió Europea - NextGenerationEU.

Arxivat a: Recursos Humans
Procés selecció Primera experiència
Logos

Arxius adjunts