Portada > Actualitat > Notícies > Ordre del dia del Ple Ordinari d'aquest dijous 30 de març

Ordre del dia del Ple Ordinari d'aquest dijous 30 de març

27/03/2023

Es porten a aprovació la modificació de l'Ordenança Fiscal 4, diversos suplements de crèdit i el conveni pel servei de neteja i manteniment de la xarxa de clavegueram, entre d'altres

L'Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana ha publicat l'Ordre del dia del Ple Ordinari d'aquest dijous 30 de març de 2023, que tindrà lloc a les 19 h a la Biblioteca Casa de Cultura Joan Ruiz i Calonja.

Després de donar compte de la liquidació del pressupost 2022 de l'Ajuntament i de Set Comunicació, es porta a aprovació la modificació de l'Ordenança Fiscal 4 Impost sobre l'impost sobre l'increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana.

A més, es preveuen aprovar tres modificacions de crèdit: 5/2023 Suplement de Crèdit i Crèdit extraordinari finançat amb Romanent de Tresoreria per Despeses Generals, 1/2023 SET: Suplement de Crèdit i Crèdit Extraordinari i 6/2023 Suplement de Crèdit inversions 2023.

L'Ajuntament també porta a aprovació dues addendes. La primera, al Conveni de Cooperació Interadministrativa entre l’Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana i el Consorci per a la Defensa de la Conca del riu Besòs Tordera relatiu al servei de neteja i manteniment de la xarxa de clavegueram (anys 2023-2026), per a la modificació de l’import unitari dels conceptes del servei. I la segona, al conveni de desplegament de l'atribució de l'exercici de la competència de l'Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana de gestió de residus municipals i dels residus comercials al Consorci per a la Gestió dels del Vallès Oriental, amb bonificació gasoil.

Alhora, es porta a aprovació el Pla antifrau de l'Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana, d’acord amb l’Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre i l'acord dels complements retributius.

Finalment, es votarà la moció que presenta el grup de C's de mesures per afavorir la conciliació laboral i familiar.

Podeu consultar l'ordre del dia complet en adjunt a aquesta notícia.

Arxivat a: General, Alcaldia
Ple gener

Arxius adjunts